Co muszę wiedzieć o polskim CRM?

Jak w powyższym pytaniu, zastanawia mnie, co jest takiego nowego w polskim CRM? Niby wiedziałem już wcześniej o jego istnieniu, ale nie sądziłem, że rozwija się tak szybko i wkrótce będzie królował w naszym internecie. Wiele usług czerpie swoje korzenie z tradycji marketingowej i zarządzania, ale generalnie, to chyba nie jest to na tyle skuteczne, żeby osiągnęło taki sukces. Zadane przez klapouchy, w kategorii Elektronika i komputery

Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.

  1. Niewiele wiem o polskim CRM, ale zasadniczo nie przeszkadza mi to w jego używaniu. Mam praktyczne doświadczenie. Ułatwia pracę z klientami, pomaga w dotrzymywaniu terminów i przede wszystkim znajdują się tam wszystkie najważniejsze informacje, które chciałbym, że pojawiły się podczas budowania naszych relacji.

    Korneljusz80 odpowiedział

    0
  2. W zasadzie, ludzie czasami lubią to, co niezawodne i sprawdzone w nowej odsłonie. Dlatego też zacząłbym na pana miejscu o odszukania wiarygodnych informacji na ten temat. Mogę podać kilka interesujących stron z artykułami na ten temat, ale zasadniczo musiałby się pan sam zdecydować czy kupić polski CRM, bo to chyba najlepsze możliwe wyjście w takiej sytuacji.

    gabcio82 odpowiedział

    0

Najnowsze odpowiedzi

  • malutek

    Jeżeli mowa o takich sprawach jak taśmy elastyczne, gumki, to z własnego doświadczenia przekaże kilka...

  • Black81

    A nie lepiej, szybciej i zdrowiej zanieść to wszystko do krawcowej? Bo rozumiem, że ktoś chce rozwijać swoje pasje. Wtedy niech działa samodzielnie, metodą prób i błędów. Jak...